Swakopmund - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Hans en Marion Bodenstaff - WaarBenJij.nu Swakopmund - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Hans en Marion Bodenstaff - WaarBenJij.nu

Swakopmund

Door: MarionEnHans

Blijf op de hoogte en volg Hans en Marion

09 Mei 2012 | Namibië, Swakopmund

Reisverslag Swakopmund 9 mei 2012

Weer  vroeg wakker. Voor het ontbijt toen maar even een wandeling langs de kust gemaakt. Bijzonder om te zien hoe snel de mist optrekt en plaats maakt voor een prachtige zonsopgang. Het licht en de kleuren hier in Namibië zijn wel heel erg bijzonder. Hans kwam er achter dat we rechts achter een lekke band hadden. De eigenaar van de guesthouse heeft geregeld dat hij weer gerepareerd werd, super! Na het ontbijt opgepikt door een klein potig kereltje, genaamd Tommy, die de Living Dessert tour gaat doen. Onderweg halen we nog een paar Duitsers op en later sluiten nog twee volgauto's aan. Hij doet het erg leuk en we hebben geleerd met andere ogen naar het zand te kijken. We hebben o.a. Kevertjes, slangen, gekko's en legless lizzards gezien. Maar ook het scheuren met de 4wd-terreinwagens  overde hoge duinen, is al een belevenis op zich.
' S middags zijn we gebeld door Sense of Africa, met een toelichting waarom we de reisbescheiden pas in Swakopmund hebben ontvangen, maar het blijft slordig natuurlijk. Het kantoor is in windhoek zelf dus ze had het eigenlijk op het vliegveld moeten overhandigen. Daarna in de stad even een nieuwe safarihoed gekocht, een sd -reader om de foto's rechtstreeks te kunnen uploaden en een echte CD met mooie Afrikaanse muziek!
Daarna doorgereden naar Walvisbaai maar helaas nog geen pelikanen of flamingo's gezien. Na uploaden va de twee laatste reisverslagen weer op tijd naar bed. Maar weinig foto's geplaatst bij de blogs want de PC was heel erg traag!

• 11 Mei 2012 - 13:17

Marcel:

Top om alles gelezen en beleefd te hebben X

• 11 Mei 2012 - 13:46

Anita En Willem:

Wat een verhalen, spannend, spannend nu nog de foto's, zullen ook wel heel spannend zijn.