Namutoni (Etosha) - Reisverslag uit Namutoni, Namibië van Hans en Marion Bodenstaff - WaarBenJij.nu Namutoni (Etosha) - Reisverslag uit Namutoni, Namibië van Hans en Marion Bodenstaff - WaarBenJij.nu

Namutoni (Etosha)

Door: MarionEnHans

Blijf op de hoogte en volg Hans en Marion

04 Mei 2012 | Namibië, Namutoni

Hans was al om half zes op pad om de sunset te vangen en zijn eerste olifant te spotten. Daarna heerlijk ontbeten en onszelf voorzien van water en fruit en om 8 uur op weg voor onze eigen Gamedrive. Nog geen 200 meter vanuit het kamp zien we al een neushoorn aan de rand van de weg. Wat een kadotje .... Daarna volgen in sneltempo, zebra's, gnoes, springbokken, kudu's, knobbelzwijntjes en oryxen. Ook zien we al mooie vogels, maraboes en in de verte struisvogels. En als klap op de vuurpijl twee solitaire olifanten. Blij als we al waren werden we even verder op nog eens getrakteerd op een hele kudde olifant die ons de weg versperden met veel jonge bullen die met elkaar stoeiden en met z'n allen een modderbad namen. Letterlijk een natuurfilm die zich onder je eigen ogen afspeeld. 's Middags heerlijk de tijd genomen om te rusten en daarna weer lekker gegegeven, flesje wijn mee voor 'thuis' en weer lekker slapen.

• 07 Mei 2012 - 19:20

Nicole&Bert:

Als ik dat allemaal zo lees wordt het weer een reis om nooit te vergeten! Kicken zeker Hans, met je camera dit vast te kunnen leggen. (Of maakt Marion de foto's met haar nieuwe Canon ;)